sobota, 29 września 2012

Instrukcja "Ocalenie"



Nie wiem dlaczego, ale czuję,że muszę napisać kilka słów wyjaśnienia.

Piszę te krótkie teksty a one w magiczny i cudowny sposób wrosły w utwory, które może nie były inspiracją, ale doskonałą ilustracją do tego co w mojej głowie powstało. Są dla mnie nierozerwanie związane z tą historią i miło by mi było jeśli skorzystacie z tej muzycznego tła podczas czytania :D I sama się dziwię że to wolne dźwięki tak mnie poruszają, może właśnie tylko one pasują do tego troszkę patetycznego opowiadania?

Styl mam czasami kulawy, to prawda, momentami też nie będziecie wiedzieć do którego z bohaterów należą które myśli,zaznaczam że często jest to zamierzone.

Przepraszam też mojego głównego bohatera że jestem taka leniwa i go pozbawiłam pewnego ważnego atrybutu identyfikacyjnego.Ale myślę, że za równo on, jak i zbłąkany czytelnik a przede wszystkim ten specjalnie zaproszony, wszyscy dacie radę :D

Wszelkie uwagi mile widziane,na priva lub tu. Postaram się poprawić i skorzystać z słów krytyki. To moje pierwsze dzieło, więc zdaje sobie sprawę że wiele jeszcze nauki przede mną.

Dziękuje serdecznie dwóm moim najważniejszym czytelniczkom: anulak i cleo, które brały udział w procesie tworzenia, wprowadzały korekty i poprawki i stały się cudownymi motywatorami by to opowiadanie powstało.Emocje które nam towarzyszyły przy kolejnych odsłonach tej historii na długo pozostaną w mojej pamięci.

OCALENIE
część I
część II
część III
część IV
część V
część VI
część VII
część VIII
część IX
Rozdział Extra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz